Vind kampen om kunderne med CRM
– gør alle medarbejdere med kundekontakt til en del af salgsstyrken med Microsoft CRM
Udvid markedspotentialet, og få en sammenhængende og stabil kontakt til jeres kunder med Microsoft Dynamics CRM. CRM er rettet mod tre funktionsområder: Salg, Marketing og Service, og tager udgangspunkt i samme kundedata uanset hvilken funktion der benyttes.
Få overblik over kontakter til kunden – fasthold kunden og opnå større loyalitet.
Del viden i virksomheden, så information relateret til et salg er tilgængeligt for alle involverede.
Få kontrol over kunde-relationer med en løsning som er hurtig, fleksibel og genkendelig. Microsoft CRM kombinerer produktivitets programmet med funktionsrig, nem-at-bruge CRM software, der kan tilgås både internt i virksomheden og fra internettet.
Udvid kundebasen, betjen nye segmenter, og forøg indtjeningen med Microsoft CRM. Den tilgås via den genkendelige brugergrænseflade som findes i andre microsoft programmer, eller direkte i Outlook gennem integrationsmodulet. De forskellige klienter tilgår samme data: Browser/mobil enhed/Outlook.
Videndeling
Hvis data ikke registreres er systemet uden værdi, og hvis en medarbejder ikke ved hvad en anden har talt med kunden om, skyldes det ofte at informationen ikke er tilgængelig. Med CRM som centralt værktøj er viden altid tilgængelig for alle involverede parter.
Integration med telefonsystem
Bliver samtaler og anden kommunikation ikke registreret fordi det kræver at medarbejderen åbner flere vinduer og indtaster data, som telefon-systemet allerede kender? Da er en integration til telefon-systemet en åbenlys idé der vil løfte kundeservice-niveauet, når et vindue automatisk åbner med information om kunden, og opkaldet samtidig registreres.
Øjeblikkeligt overblik og historiske rapporter
Uanset hvilken indsats I som virksomhed har foretaget (Salg, Marketing, Service), giver systemet forskellige feedback. Det kan ske gennem såkaldte Dashboards, eller deciderede rapporter.
Et Dashboard (altså instrumentbræt) giver et øjebliksbillede af data i CRM, og kan f.eks. vise hvor stor værdi der er i salgs-pipeline, hvor mange sager der ikke er hå Hvad skal der stå her? Håb om at …?
Systemet leveres med mere end 25 standard-rapporter, men nye kan forholdsvis enkelt fremstilles. En indbygget wizard kan opstille data i tabeller og grafer efter jeres eget behov og ønske.
Start småt – og udvid
Standard-systemet indeholder mange funktioner til understøttelse af Salg, Marketing og Service mod den eksisterende og potentielle kundebase.
Vi anbefaler at man starter med at anvende standard-funktionalitet med nogle få timers introduktion og eventuelt import af kundedata. Så opstart kan holdes på et minimum, og systemet kan tages i brug hurtigst muligt.
Når systemet senere er velkendt, kan vi diskutere tilpasninger og integrationer til andre systemer. Næsten alt kan tilpasses, og der kan integreres til et stort udvalg af systemer.
Browser-uafhængighed
Microsoft Dynamics CRM er nu browser-uafhængig og kan afvikles i browsere på både Windows, Mac og iOS (iPad).
Sprog
Microsoft Dynamics CRM kan håndtere mere end 40 forskellige sprog, som hver bruger kan vælge uafhængigt at det installerede grundsprog.
Valutaer
Forskellige valutaer kan håndteres i systemet, og hver enkelt salgsmulighed, salg, etc. kan beregnes i den aktuelle valuta.
Outlook integration
Microsoft har integration til sin egen Outlook klient, som muliggør synkronisering af kundedata, aftaler og email, så det er nemt fortsat at arbejde i vante rammer.
Data import
Dataimport kan foretages af den enkelte bruger, og kan ske til alle datatyper: Virksomheder, Kontaktpersoner, Kundeemner, Salgsmuligheder etc. Der eksisterer et antal skabeloner til data fra konkurrerende CRM systemer, samt Microsofts eget Business Contact Manager.
Mobilitet
Den indbyggede mobil-klient giver adgang til data fra mobil-enheder med internet-adgang.
Integrér CRM med et Windows domæne, og gør det samtidig tilgængeligt via internettet. Microsoft CRM understøtter begge authentication modeller, så CRM er umiddelbart tilgængeligt på kontoret, men også kan nås når man er på farten.
Salgsunderstøttelse (Sales Force Automation)
- Salgsprocesser kan enkelt opbygges i henhold til egen ønsker
- Microsoft egen salgsmodel er indbygget
- Emne->kvalificering->Kunde->Salgsmulighed->Tilbud->Ordre->Faktura
Customer Service
- Time/Sags-styring
- Planlægning
Marketing
- Segmentering, af eksisterende og potentielle kunder
- Svarhåndtering
Kontakt en af vores konsulenter, og lad os tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe jer.