Hosted SharePoint er effektiv vidensdeling
Microsoft Hosted SharePoint er en stærk platform til virksomheder, arbejdsgrupper og teams, der søger en fælles platform for vidensdeling. Platformen rummer portalværktøjer til intranet, ekstranet og internetløsninger, og er derfor den rigtige løsning, hvis I ønsker et stabilt, brugervenligt produkt.
Dokumenter, kontaktpersoner, opgaver og diskussioner kan deles mellem virksomhedens medarbejderne, og derved slipper I for at sende mails rundt med projektoplysninger, referater, beslutninger m.v.
Med SharePoint kan I samle alle projektoplysninger på ét overskueligt websted.
Hvilket betyder, at…
- I sparer tid og ressourcer
- I kan dele viden på tværs af virksomheden
- At relevante oplysninger gemmes et centralt sted
- I kan automatisere de daglige arbejdsgange
- I benytter en velkendte brugergrænseflader og værktøjer
Det er nemt for brugerne at komme i gang med at bruge SharePoint ved hjælp af værktøjer, der allerede er kendt fra Microsoft Office-programmerne, f.eks. velkendte ikoner, rutiner, muligheder, rullelister til visning af redigeringsmuligheder og træk og slip-værktøjer til tilpasning af sitets indhold og layout.
Tag en snak med IT-Kompagniet om SharePoint
Overvejer I Hosted Sharepoint eller Sharepoint på egne server(e) eller ønsker I hjælp til jeres eksisterende installation. Kontakt en af vores konsulenter, og lad os tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe jer. Vi ser frem til at høre fra jer.